۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

دعا می‌کنم برای عزیزانی که می‌خواهند از اسارت دین و مذهب آزاد بشوند. پیام پنطیکاست برای شما رهایی از فرایض خشک مذهبی است. با من اینگونه دعا کنید: ای خداوند،‌ ممنون هستم که عیسی مسیح را فرستادی تا برای گناهان من بر روی صلیب برود و مصلوب بشود. او مرد تا من زنده باشم. او تاوان گناهان مرا پرداخت کرد تا من از جریمه گناه، یعنی مرگ ابدی رها بشوم. ای عیسی مسیح اعلام می‌کنم که تو خداوند زندگی من هستی و از قبر قیام کردی و الان زنده هستی. به تمام گناهان خود اعتراف می‌کنم و از آنها توبه می‌نمایم. ای عیسی مسیح تو را به درون قلب خود دعوت می‌کنم. بیا و از من یک شخصیت جدید بساز. از اینکه دعای مرا شنیدی و اجابت کردی،‌ سپاسگزارم. آمین.
اگر این دعا را کردی الآن روح پاک خدا در تو زندگی می‌کند. او تو را یاری خواهد داد تا برای جلال مسیح زندگی کنی و نقشه خدا را در زندگی خودعملی سازی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر