۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

مزامیر فصل ۱۶
لذت حضور خدا
۱ ای‌ خدا، از من‌ محافظت‌ فرما، زیرا كه‌ به‌ تو پناه‌ آورده‌ام‌. ۲ به‌ خداوند گفتم‌: «تو خداوند من‌ هستی‌ وجز تو هیچ‌ چیز مرا خوشبخت‌ نمی‌كند.» ۳ بزرگان‌ واقعی‌ دنیا كسانی‌ هستند كه‌ به‌ تو ایمان‌ دارند، و ایشان‌ مایه‌ شادی‌ من‌ می‌باشند. ۴ آنان‌ كه‌ بدنبال‌ خدایان‌ دیگر می‌روند دچار دردهای‌ زیادی‌ خواهند شد. من‌ برای‌ این‌ خدایان‌ قربانی‌ نخواهم‌ كرد و حتی‌ نام‌ آنها را بر زبان‌ نخواهم‌ آورد. ۵ ای‌ خداوند، تو همه‌ چیز من‌ هستی‌! تو مال‌ و ثـروت‌ من‌ هستی‌! زندگـی‌ من‌ در دستهـای‌ تـو است‌. ۶ آنچه‌ به‌ من‌ بخشیده‌ای‌، عالی‌ است‌ و من‌ از آن‌ لذت‌ می‌برم‌. ۷ خداوند را شكر می‌كنم‌ كه‌ مرا راهنمایی‌ می‌كند و حتی‌ شب‌ هنگام‌ نیز مرا تعلیم‌ می‌دهد. ۸ خداوند همیشه‌ با من‌ است‌! او در كنار من‌ است‌ و هیچ‌ چیز نمی‌تواند مرا بلرزاند. ۹ پس‌ من‌ در امان‌ خواهم‌ ماند و قلب‌ و وجودم‌ ازشادی‌ لبریز خواهد شد؛ ۱۰ زیرا تو مرا در چنگال‌ مرگ‌ رها نخواهی‌ كرد و كسی‌ را كه‌ دوستش‌ داری‌ نخواهی‌ گذاشت‌ از بین‌ برود. ۱۱ تو راه‌ حیات‌ را به‌ مـن‌ نشان‌ خواهی‌ داد. حضور تو مرا از شادی‌ لبریز می‌كند و بودن‌ در كنار تو به‌ من‌ لذتی‌ جاودانی‌ می‌بخشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر