۱۳۹۴ مرداد ۱۹, دوشنبه

د . او گفت من آمده ام تا شما حیات پیدا کنید یوحنا 3-15 (تا هر كه به او ايمان آرد هلاك نگردد، بلكه حيات جاوداني يابد). چون وجود او . شخصیت او . حضور او در تاریخ . در انجیل برای من بینظیر ترین . مقدس ترین . شریف ترین . پاک ترین حضور است . من افتخار میکنم که پیرو عیسی مسیح هستم . تمام انجیل را در یک کفه ترازو و تمام ادیان را در کفه دیگر . او در همه قسمتها برتر بود . هیچ کس مثل او نبود و نیست و نخواهد بود . تولد بی نظیر از باکره به وسیله روح القدس . لوقا 1-35 (فرشته در جواب وي گفت: «روح القدس بر تو خواهد آمد و قوّت حضرت اعلي بر تو سايه خواهد افكند، از آنجهت آن مولود مقدّس، پسر خدا خوانده خواهد شد. »
زندگی او . پاکی او . تقدسی که او داشت . قدرت معجزه آسایی که داشت . محبت عظیمی که او داشت حتی نسبت به دشمنان و گناهکاران . اقتداری که در قدرت کلامش داشت . مسیح نمیگفت خدا اینطور می گوید او می گفت من به شما میگویم . ادعاهایی که در مورد خودش کرد . من و پدرم خدا یک هستیم . یوحنا 5-25 زيرا همچنانكه پدر در خود حيات دارد، همچنين پسر را نيز عطا كرده است كه در خود حيات داشته باشد.
تمام اختیاریت آسمان و زمین به من سپرده شده است. آسمان و زمین از بین خواهد رفت اما کلام من تا ابد باقی خواهد ماند . من آب حیاتم . هرکه از من بنوشد ابدا" تشنه نخواهد شد. من نان حیاتم
یوحنا 6-35 عيسي بديشان گفت: «من نان حيات هستم. كسي كه نزد من آيد، هرگز گرسنه نشود و هر كه به من ايمان آرد، هرگز تشنه نگردد »
من نور جهانم. هرکه مرا پیروی کند در تاریکی نخواهد ماند. زیرا نور حیات بخش راهش را روشن میکند . من در حیاتم . هر که از من وارد شود نجات می یابد. شما می توانید به نام من . هر چیزی بخواهید و من آن را به شما خواهم داد.
تمام معجزاتی که او به حضور آورد. قیام کردن مردگان. پاک شدن جزامیان. باز شدن چشمان کور. راه رفتن علیل. پیاده شدن قدرت او در خاموش شدن طبیعت یا طوفان دریا. مرگش روی صلیب یک مرگ کاملا"استثنائی بود. اورا نه کشتند. نه شهید شد. نه جنگی کرد. نه دستگیرش کردند. قسمت دستگیری او هم حالت نمایشی داشت. او همه آنرا پیش بینی کرده بود و غافلگیر نشد. او خود گفت که من خود جان خود را می نهم برای نجات شما از گناه لوقا 9-56 زيرا كه پسر انسان نيامده است تا جان مردم را هلاك سازد بلكه تا نجات دهد.» . هیچ کس برای چنین منظوری نمرده. او قربانی بود برای گناهان بشر. او جان خود را فدا کرد. گناهان مارا بر خود گرفت تا ما رستگار بشویم. او گناهان بشر را در قبر دفن کرد و روز سوم پیروزمندانه از میان مردگان قیام کرد اعمال رسولان 10-39الی40 و ما شاهد هستيم بر جميع كارهايي كه او در مرزوبوم يهود و در اورشليم كرد كه او را نيز بر صليب كِشيده، كُشتند. همان كس را خدا در روز سوم برخيزانيده، ظاهر ساخت.
وعده ای که او داد. من دوباره خواهم آمد. هیچ کس چنین وعده ای نداد. آن کسی که به آسمان رفت با همان جلالی که رفت با همان جلال دوباره نیز خواهد آمد. شما اگر کس دیگری مثل او پیدا کردید حتما" به من بگوئید تا من بشناسم. من افتخار میکنم که پیرو عیسی مسیح هستم چون او در همه قسمتها برتر است. او رابطه مرا با خدا یک رابطه کاملا" عالی و شگفت انگیز و زیبا کرد. عیسی مسیح دیدگاه مرا به خدا عوض کرد. خدا را طوری به من معرفی کرده که برای من زیباست. به من این اجازه را داده که خدای خود را پدر صدا کنم. خدائی که پسر یگانه اش را بر روی صلیب قربانی کرد تا گناهان مرا ببخشد. او به من فهماند که خداوند محبت است. خدائی که از ما دور نیست بلکه خود به جستجوی من آمده. خدائی که آمده روی زمین تا در همه گرفتاریها و خوشی های ما شریک شود. خدای که میتواند در ما ساکن شود به صورت روح القدس. تمام مذاهب می گوید بروید به سوی خدا ولی عیسی مسیح گفت که خدا آمده بسوی انسان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر