۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

آیا مایلی مسیح را با تمام قلب پیروی کنی و به دنبال او بیایی.

عزیزان  خدا از ما می‌خواهد که او را پیروی کنیم تا در شادی او زیست نمائیم. اگر چنین کنیم خواهیم توانست رشد کنیم و در توسعه ملکوت خدا مفید باشیم. اجازه دهید در پایان یک حقیقت مهم را برایتان بگویم:
اراده پدر آسمانی ما این است که همگی ما رشد کنیم و خصوصیات مسیح در ما رشد نماید. و رشد کردن مستلزم تعهد است. آنهم یک تعهد ارادی. ما باید مایل به رشد باشیم، تصمیم به رشد بگیریم،‌ برای آن تلاش کنیم و برای رشد ایستادگی نمائیم. شاگردی و روند شبیه مسیح شدن همیشه با یک تصمیم شروع می‌شود. عیسی مسیح ما را می‌خواند، همانطور که متی را صدا زد. «عیسی به او گفت: به دنبال من بیا و متی برخواسته و به دنبال او رفت.»
آیا  مایلی مسیح را با تمام قلب پیروی کنی و به دنبال او بیایی. امروز قلب خود را به او بسپار و ببین که او چگونه تو را برای اهداف عالی خود بکار می‌برد. وقتی شاگردان اولیه تصمیم گرفتند که عیسی مسیح را پیروی نمایند،‌ دقیقا از محتویات این تصمیم آگاه نبودند. آنها با سادگی به دعوت عیسی مسیح پاسخ مثبت دادند. و این است آنچه شما برای شروع احتیاج دارید: تصمیم بگیرید و شاگرد بشوید.
دعا کنیم: ای پدر آسمانی ترا شکر می‌کنم که برای من قدم جلو گذاشتی و عیسی مسیح را فرستادی تا تاوان گناهان من را پرداخت نماید. امروز در پای صلیب اعلام می‌کنم که گناهکار هستم و محبت تو را دریافت می‌کنم. اعلام می‌کنم که تا به امروز نتوانستم تو را خشنود بسازم و نسبت به تو گناه کردم. مرا ببخش و فیض خودت را شامل حال من کن. ای عیسی مسیح ممنون تو هستم که برای آمرزش گناهانم بر روی صلیب رفتی و جان دادی. اعلام می‌کنم که تو مردی و در قبر گذاشته شدی و در روز سوم از قبر قیام کردی. بیا و وارد زندگی من بشو و از من آن شخصیتی را بساز که منظور نظر توست.
همنیطور دعا می‌کنم برای عزیزانی که قبلا مسیح را به زندگی خود دعوت کردند اما سختیهای زندگی، و مبارزات روحانی آنها را کمی دلسرد کرده و در پیروی مسیح آهسته هستند. دعا می‌کنم برای شما عزیزان که در قوت خداوند زورآور شوید تا پیوسته او را با تمام دل و قوت و جان خدمت نمائید. ای پدر آسمانی یکایک ما در خود قوی نگاه دار تا شاهدان امین و شاگردان متعهد تو باشیم. قوت روح‌القدس را به ما عطا کن تا به هر کجا که می‌رویم نام مسیح را معرفی نمائیم و باعث توسعه ملکوت تو بشویم. در نام عیسی مسیح دعا کردیم، آمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر