۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ای روح‌القدس بیا و ما را عوض کن، بیا و اجازه بده تا قدر یکدیگر را بدانیم، خداوند بگذار که من نه تنها قدر همسر و فرزندان خود را بدانم بلکه قدر کلیسای تو را نیز داشته باشم قدر همکاران خود را بدانم؛ خداوندا می‌دانم که ما با یکدیگر فرق داریم می‌دانم که تفاوتها وجود دارد بگذار اعلام کنم که به تو نیازمند هستم بگذار به برادرم و خواهرم بگویم که به تو نیازمندم و قدر تو را می‌دانم خداوندا این امور را در ما برقرار بساز بگذار امروز این شخصیت در من و ما بنشیند که وقتی هفته آینده وارد می‌شویم دیگران بدانند که ما چقدر به تو و به یکدیگر احترام می‌گذاریم چقدر همدیگر را دوست داریم چقدر آن زمانی را که در نزد تو هستیم و حتی دور از تو و در دنیا مشغول کار هستیم و به دنبال زندگی‌های روزانه خود می‌رویم ولی قدر تو را می‌دانیم و به تو افتخار می‌کنیم؛ خداوندا شکر می‌کنم و به نام عیسای مسیح می‌طلبم، 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر