۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه



بایستیم و دعا کنیم: خداوندا من از تو ممنون هستم برای کلامت و برای اینکه دل راغب را تو به ما می‌دهی؛ خداوندا من می‌خواهم که دلم راغب باشد و میل داشته باشد چنانچه داود بود؛ خدایا دلم می‌خواهد برای تو وقت بگذارم می‌خواهم راغب باشم برای نجات گمشده‌ها وقت بگذارم برای بنای دیگران وقت بگذارم خداوندا دلم راغب باشد استعدادهایی را که تو به من دادی برای تو استفاده کنم؛ خداوند می‌خواهم دلم راغب باشد وقتی که هدیه به نزد تو می‌آورم از دل راغب، مشتاق و با شادمانی بیاورم؛ خداوندا ممنونم برای دلهایی که کاملا در حضور تو باز است همسران نمی‌توانند این دل را ببینند بچه‌ها نمی‌توانند ببینند من و ما نمی‌توانیم ببینیم بغل دستی ما نمی‌تواند ببیند اما تو می‌بینی؛ شکر می‌کنم که محکوم نمی‌کنی شکر می‌کنم که زخم ما را بیشتر نمی‌کنی؛ شکر می‌کنم که نمی‌گویی برو و دیگه نیا؛ شکر می‌کنم که حتی گناه که می‌بینی حاضری آنرا عوض کنی.
مثل داود به نزد تو آمده‌ایم و می‌گوییم خداوندا قلب مرا تفتیش کن و ببین که راه فسادی در آن پیدا می‌کنی، خداوندا من به تو نمی‌گویم اگر راه فساد پیدا می‌کنی چون تو پیدا می‌کنی احتیاج نیست بگویم اگر؛ و می‌دانم که راه حل داری، می‌دانم که آزادی داری پیروزی داری می‌دانم بخشش داری می‌دانم که زندگی سالم و پیروزمند را برای من داری؛ به نزدت آمدیم و می‌خواهیم امروز زندگی ما را عوض کنی، امروز می‌خواهیم قلبی مشتاق به حضور تو داشته باشیم؛ قلبی که حاضر است پاک شود زبانی که حاضر است با اخگرهای آسمانی تو، کاملا تقدیس شده و پاک شود؛ قلبی که مشتاق تو و نجات مردم باشد قلبی که حاضر است به فراوانی برای تو بیاورد. ای خداوند در من و ما عمل کن و ما را عوض کن؛ ممنون هستم که ما را زور نمی‌کنی؛ ممنون هستم که تو جان بر روی صلیب دادی که من و ما مشتاقانه به نزد پدر برویم؛ شکر می‌کنم عیسی جان، خداوندا ممنون هستم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر