۱۳۹۴ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه


*خداوند من رو خلق کرده، و حتی قبل از اینکه به دنیا بیایم بر تمام مراحل رشد من نظارت کرده است. (مزمور139)
*خداوند هم اکنون در من کار می کند تا مرا به شباهت عیسی مسیح در بیاورد. (رومیان 28:8-30)                                                                
*خداوند برای انجام اراده کاملش به من پتانسیل، هدایا، استعدادها، شخصیت عطا کرده است. پس من صبور خواهم بود.                                        
*من اعتماد خواهم کرد که خداوند به تجهیز من برای انجام اراده کاملش ادامه خواهد داد. (فیلیپیان 13:2) خداوند است که می خواند، او صلاحیت می دهد و واجد شرایط می کند.

*من بهبود بخشیدن به حوزه های تغییر پذیر را با قدرت و بصیرتی که خداوند به من می دهد آغاز می کنم. (فیلیپیان 13:4)
من با تعیین اهدافم پتانسیلم را به منصه ظهور در می آورم.

*من گذشته و ناتوانیم را به عنوان دستاویزی برای گناه یا عدم پیشرفت در زندگیم بکار نخواهم برد. (فیلیپیان 13:3-14)

*من هر روز گناهان خود را اعتراف کرده و آنها را رها می سازم و سعی می کنم به واسطه کلام خود را پاک بسازم. (اول یوحنا 9:1)

*من خودم را به عنوان شخصی خاص که به جهت به منصه ظهور در آوردن هدفی بی همتا آفریده شده است می پذیرم (مزمور 24:139-26)
من برآورد خداوند از خودم را باور خواهم کرد. زیرا او بحدی مرا محبت نمود که پسر یگانه خود را (عیسی مسیح) فرستاد تا برای گناهان من بمیرد. (یوحنا 16:3) این عمل به تنهایی بیانگر آن است که خداوند مرا به عنوان شخصی ارزشمند باور دارد.

*زمانی که به دیگران می رسم بیاد خواهم داشت که آنها هم خاص و لایق محبت هستند. (فیلیپیان 3:2-4)

*من بیاد خواهم داشت آنچه ارزش مرا مشخص می سازد این که "من که هستم" نیست، بلکه آن است که متعلق به چه کسی هستم. (افسسیان 10:2)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر