۱۳۹۴ فروردین ۲۶, چهارشنبه

یسی مجروح شد تا ما شفا بیابیم
” هنگام غروب، بسیاری از دیوزدگان را نزدش آوردند و او با کلام خود ارواح را از آنان به‌در کرد و همۀ بیماران را شفا داد. بدین‌سان، پیشگویی اِشَعْیای نبی به حقیقت پیوست که: «او ضعفهای ما را برگرفت و بیماریهای ما را حمل کرد.» ” ( متی ۸ : ۱۶ – ۱۷ )
متی برای توصیف مشکلات جسمی از دو واژه ضعف و بیماری استفاده می کند. برای درک تفاوت میان اینها می توان ضعف را بعنوان ناتوانی تعریف کرد. یعنی مواردی که ما نسبت به آنها ناتوان هستیم و در وجودمان ضعف وجود دارد مانند واکنش های آلرژیک و یا نیش زنبور. بیماری ها را می توانیم جزو مرض های واقعی جسمی بدانیم بیماریهایی چون وبا و آنفلوانزا . متی چنین می نویسد خدماتی که عیسی برای شفای مردم انجام می دهد در واقع تحقق باب ۵۳ کتاب اشعیای نبی است که عیسی همه مرضهای ایشان را برداشت . چرا زیرا در محکمه ابدی خداوند او بیماری های ما را برداشته و دردهای ما را بر خود گرفته است .  این خبری است بسیار نیکو و اگر کلیسا واقعا این امر را باور داشت در آن صورت برای او بشارت به امری بسیار ساده و مهمی تبدیل می شد .
زمانی که به پاکستان مسافرت کردم خداوند نکات بسیاری را برای من مکاشفه نمود.۹۸% جمعیت پاکستان مسلمان هستند ما در جلسات خود ۱۶۰۰۰ شرکت کننده داشتیم بدون آنکه احتیاج به تبلیغ باشد چرا؟ زیرا ما برای بیماران دعا کرده بودیم و آنها شفا یافته بودند . نه اینکه تمام آنها شفا بیابند بلکه عده کمی از آنها شفا یافتند کوران بینا شدند کران توانستند بشنوند مفلوجان خرامان گشتند . باور کنید هیچ مشکلی در این نکته وجود ندارد که وقتی شفا رخ می دهد مردم جذب شده و به سخنان شما توجه کنند این روش شماره یکی است که در عهد جدید خداوند برای جذب مردم بکار می برد .
عیسی جان از تو بخاطر کارت بر صلیب تشکر می کنم اعلام می کنم که به واسطه قربانی عیسی شفای خداوند برای همه مهیا شده و این شفا شامل حال من نیز می شود زیرا عیسی مجروح شد تا من شفا بیابیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر