۱۳۹۴ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

انجیل یوحنا باب۱۷ آیه ۶-۱۹

6اسم تو را به آن مردماني كه از جهان به من عطا كردي ظاهر ساختم. از آن تو بودند و ايشان را به من دادي و كلام تو را نگاه داشتند.
7 و الآن دانستند آنچه به من داده اي از نزد تو مي باشد.
8 زيرا كلامي را كه به من سپردي، بديشان سپردم و ايشان قبول كردند و از روي يقين دانستند كه نزد تو بيرون آمدم و ايمان آوردند كه تو مرا فرستادي.
9 من بجهت اينها سؤال مي كنم و براي جهان سؤال نمي كنم، بلكه از براي كساني كه به من داده اي، زيرا كه از آ ن تو مي باشند.
10 و آنچه از آن من است از آن تو است و آنچه از آن تو است از آن من است و در آنها جلال يافته ام .
11 بعد از اين در جهان نيستم اما اينها در جهان هستند و من نزد تو مي آيم. اي پدر قدوس اينها را كه به من داده اي، به اسم خود نگاه دار تا يكي باشند چنانكه ما هستيم.
12 مادامي كه با ايشان در جهان بودم، من ايشان را به اسم تو نگاه داشتم، و هر كس را كه به من داده اي حفظ نمودم كه يكي از ايشان هلاك نشد، مگر پسر هلاكت تا كتاب تمام شود.
13 و اما الآن نزد تو مي آيم. و اين را در جهان مي گويم تا خوشي مرا در خود كامل داشته باشند.
14 من كلام تو را به ايشان دادم و جهان ايشان را دشمن داشت زيرا كه از جهان نيستند، همچنان كه من نيز از جهان نيستم.
15 خواهش نمي كنم كه ايشان را از جهان ببري، بلكه تا ايشان را از شرير نگاه داري.
16 ايشان از جهان نيستند چنانكه من از جهان نمي باشم.
17 ايشان را به راستي خود تقديس نما. كلام تو راستي است.
18 همچنان كه مرا در جهان فرستادي، من نيز ايشان را در جهان فرستادم.
19 و بجهت ايشان من خود را تقديس مي كنم تا ايشان نيز در راستي، تقديس كرده شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر