۱۳۹۴ فروردین ۲۶, چهارشنبه

سی مجروح شد تا ما شفا بیابیم.
اغلب مشکلات و مسائلی که در قلب و زندگی قوم خداوند وجود دارند بعنوان مانعی برای شفای آنها قرار می گیرند .
۷ مانعی که در این مسیر وجود دارند عبارتند از:
 ۱- بی تفاوتی نسبت به کلام خدا . ( اشعیا ۵ :۱۳ هوشع ۵ : ۶ را مطالعه کنید .)  ۲- بی ایمانی . ( عبرانیان ۳ : ۱۲ -۱۲ را مطالعه کنید . ). ۳ –  گناهان اعتراف نشده . ( امثال ۲۸ : ۱۳ را مطالعه کنید . )  ۴ – کینه و عدم بخشش نسبت به دیگران. (  مرقس  ۱۱ : ۲۵ – ۲۶ را مطالعه کنید . )  . ۵ –  هر گونه ارتباط با سحر و جادو و مذاهب رمزی. ( خروج ۲۳ : ۲۴ – ۲۶ را مطالعه کنید .  ). ۶ – سوگند ها. بعنوام مثال سوگند فراماسونری . (  خروج ۳۱ : ۳۱ -۳۳ را مطالعه کنید. )  ۷ – تاثیرات یک لعنت.  ( تثنیه ۲۸ : ۱۵ – ۶۸ را مطالعه کنید .)
گاهی بیماری ها در اثر عملکرد روحهای شریر ایجاد می شوند یا به آنها مرتبط هستند . بیائید به یک مثال از انجیل لوقا نگاهی بیاندازیم :
” هنگام غروب، همۀ کسانی که بیمارانی مبتلا به امراض گوناگون داشتند، آنان را نزد عیسی آوردند، و او نیز بر یکایک ایشان دست نهاد و شفایشان داد. دیوها نیز از بسیاری بیرون می‌آمدند و فریادکنان می‌گفتند: «تو پسر خدایی!» امّا او آنها را نهیب می‌زد و نمی‌گذاشت سخنی بگویند، زیرا می‌دانستند مسیح است.” (  لوقا ۴ : ۴۰ -۴۱ . )
زمانی که قدرت مافوق طبیعی خداوند عمل می کند روحهای شریر نمی توانند بیش از آن مقاومت کرده و باید از شخص خارج شوند. روحهای شریر به اشکال مختلفی باعث بیماری می شوند . تاثیراتی چون امراض ، درد ها ، فلجی و مرگ چهار مثال از تاثیراتی هستند که این روحها می توانند در افراد ایجاد کنند . عیسی با زنی برخورد می کند که برای سالها خمیده بود و نمی توانست صاف بایستد . او بجای اینکه شرایط او را یک ناتوانی جسمی بداند می گوید که این زن ۱۸ سال با روح بیماری تسخیر شده بود . سپس عیسی آن زن را از آن روح ناپاک آزاد می کند و فورا آن زن می تواند صاف بایستد. ( لوقا ۱۳ : ۱۱ -۱۳  را مطالعه کنید . )
عیسی جان از تو برای کارت بر صلیب متشکرم اع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر