۱۳۹۴ آذر ۱۷, سه‌شنبه


جدا کردن پنج کودک از یک خانواده مسیحی در نروژ!

جدا کردن پنج کودک از یک خانواده مسیحی در نروژ!

جدا کردن پنج کودک یک خانواده مسیحی از والدین توسط دولت نروژ به اتهام تلقین مسیحیت به کودکان خود!
به گزارش خبرگزاری صدای مسیحیان ایران (Vocir) خدمات رفاه کودکان در کشور نروژ پنج کودک یک خانواده مسیحی راپس از متهم کردن والدینشان به رادیکالیزم و تلقین کودکان خود به مسیحیت از آنها جدا کرده و در اختیار سازمان مراقبت  کودکان قرار داده است.
به نقل از “موسسه مسیحی” مستقر در انگلیس،اداره خدمات حفاظت از کودکان نروژ سه پسر و دو دختر روت و ماریوس بودناریو را در اواسط ماه نوامبر از آنها جدا کرده اند.
هر چند در ابتدا خانواده بونداریو از اتهام خود مبنی بر گرفتن کودکانشان مطمئن نبودند،اما وکیل آنها دلیل گرفتن کودکان را تلقین باور مسیحی ذکر کرد.
مصیبت خانواده در شانزده نوامبر آغاز شد،زمانی که مامور خدمات رفاه کودکان دو دختر بودناریو را در خارج از مدرسه و بدون اطلاع پدر و مادر خود به مکان نا معلومی منتقل می کند،همچنین ماموران سپس به خانه آنها رفته و دو فرزند پسر را هم با خود می برند و روت را به همراه فرزند نوزادش حزقیال به ایستگاه پلیس می برند،پس از آن ماریوس پدر خانواده را هم در محل کار دستگیر می کنند.
اما پس از چند ساعت بازجویی پدر و مادر به همراه فرزند نوزادشان حزقیال آزاد شدند و اجازه رفتن به خانه را داشتند اما بدون بچه های دیگر ، روز بعد مقامات به خانه بودناریو برگشته و کودک نوزاد حزقیال را با خود می برند،بر این اساس که روت برای فرزندانش خطرناک است.
بر اساس گزارش موسسه،مقامات با درخواست پدر و مادر مبنی بر دیدار و یا دسترسی والدین با کودکان در طی چند هفته اخیر موافقت نکرده اند.
علاوه بر این وکیل بودناریو کپی از سند بدست آمده از دولت که فهرستی از اتهامات عنوان شده علیه ماریوس و روت که شامل اتهام مسیحیان افراطی و تلقین به کودکان را دریافت کرده است.
همچنین طوماری آنلاین  توسط حامیان تهیه شده که دارای بیش از ۲۹۰۰۰ هزار امضاء می باشد و از دولت خواسته شده تا کودکان را به خانواده خودشان تحویل دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر