۱۳۹۴ آبان ۱۳, چهارشنبه

جمعیت مسلمانان تا سال ۲۰۲۰ میلادی در آلمان به ۲۰ میلیون خواهد رسید

باید پرسید آیا حضور بیش از ٢٠ میلیون مسلمان تا سال ٢٠٢٠ در آلمان، چه تصویری از آلمان در آنروز ارائه خواهد داد.
به گزارش « محبت نیوز» تا سال ٢٠٢٠ میلادی بیش از ٢٠ میلیون مسلمان ساکن آلمان خواهند بود. آلمان سال ها به عنوان کشوری امن غایت نهایی زندگی پناهندگان واقعی بود، اما اکنون بحران پناهندگان چالش های عظیمی را پیش روی این کشور اروپایی قرار داده است.
به گفته پژوهشگران انستیتو گیت استون، صدها هزار مهاجر که در میان آنان مسلمانان افراطی، اعراب ملی گرا و یهودی ستیز و اعضای گروه های تروریستی وجود دارند مرزهای اروپا را درنوردیده اند و خود را به قلب قاره سبز یعنی آلمان رسانده اند.
آلمان امروز از امنیت اقتصادی و سیاسی بالایی برخوردار است، اما نگرانی ها رو به افزایش است. مارکوس زودر وزیر دارائی ایالت باواریا آشکارا موضع مخالف خود را نشان می دهد و می گوید ما نمی توانیم همه مشکلات را حل کنیم. سیل مهاجران به سوی آلمان روانه است، گزارش ها حاکی از ورود روزانه ١٠٠٠٠ پناهجو به آلمان است.
هزینه های سرسام آور پناهجویان فشار اقتصادی بر دولت آلمان را افزایش داده است. با وجود اینکه دولت آلمان اعلام کرده است هزینه های پناهجویان فشاری را متوجه مالیات دهندگان آلمانی نمی کند، اما بسیاری از آلمانی ها از وضع موجود ناخرسند هستند.
بیشتر این مهاجران جدید فاقد آموزش های زندگی در یک محیط مدرن هستند. سطح تحصیلات اندک بسیاری از آنها نه تنها تأثیر مثبتی بر وضعیت اشتغال در آلمان نگذاشته است، تنها بر تعداد حقوق بگیران بیکار دولت آلمان افزوده است.
با افزایش احساسات ضدپناهندگی، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، نسبت به احساسات ضد مهاجر در این کشور ابراز نگرانی کرده است.
خانم مرکل در مورد برخورد بشدت افراط‌گرایانه در مقابل مهاجران که ظاهرن در آلمان مورد پذیرش قرار می‌گیرد، هشدار داده است. صدراعظم آلمان از مردم خواسته تا به اعتراضات علیه مهاجرانی که وارد کشور می شوند، نپیوندند.
در همین زمینه:
خانم مرکل همچنین گفته: «اروپا باید درباره نحوه برخورد با پناهجویانی که وارد کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌شوند، اقدامی انجام دهد.اگر اروپا در مورد مسئله پناهجویان شکست بخورد، آنگاه باید گفت که این، اروپایی که ما آرزویش را داریم، نیست.»
اما احساسات ضد مهاجر در آلمان، به خصوص شرق آلمان افزایش یافته است.
البته آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با توجه به تعداد فزاینده پناهندگان به آلمان هفته گذشته گفت باید با علل مهاجرت مبارزه کرد. سارا واگنکنشت و دیتمار بارچ، رهبران دوگانه ای که برای فراکسیون احزاب چپ در نظر گرفته شده اند در یک برنامه ده ماده ای علت و عامل مصیبت را نشان می دهند. آنها در اطلاعیه خود که بخشی از آن در آخرهفته منتشر شد گفته اند: کشورهای غربی تحت رهبری آمریکا با پشتیبانی از سازمانهای تروریستی و استفاده ابزاری از آنها مناطقی را سراسر بی ثبات کرده اند. البته احزاب چپگرا همواره ایالت متحده را مسئول “شر” در تمام دنیا قلمداد می کنند.
آلمان امسال به صورت بی سابقه‌ای توسط پناهجویان مسلمان برای درخواست پناهندگی مورد هجوم قرار گرفته است و تا پایان سال انتظار می‌رود تعداد این مهاجران به بیش از یک میلیون نفر برسد. صرفنظر از اتهاماتی که احزاب چپ و راست آلمان به یکدیگر می زنند، باید پرسید آیا حضور بیش از ٢٠ میلیون مسلمان تا سال ٢٠٢٠ در آلمان، چه تصویری از آلمان در آنروز ارائه خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر