۱۳۹۵ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه



نوکیش مسیحی و مصادره اموال وی توسط وزارت اطلاعات و مسولین زندان!
mmmmmmmmmmmحسین ساکتی طارمسری که در بین مسیحیان به استیفان مشهور میباشد،از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ را به اتهام ترویج مسیحیت  در حبس بسر برده است وی پس از گذشت حدود ۲ سال از آزادی اش همچنان اموال و مدارک شناسایی اش در توقیف مسولین زندان میباشد و زمانی که برای بازپس گیری آنها اقدام میکند با پاسخ «هر وقت آدم شدی» مواجه میشود!
 این نوکیش مسیحی اول مرداد ۱۳۹۲  توسط ستاد خبری اطلاعات استان خراسان شمالی در جنگل‌های گلستان بازداشت شد، این نوکیش ابتدا به اداره اطلاعات جاجرم و سپس اداره اطلاعات بجنورد مرکز استان خراسان شمالی منتقل و پس از ۱۵ روز سلول انفرادی و در پی رد صلاحیت دادگاه از خود، پرونده وی با اتهام “برهم زدن امنیت کشور از طریق تبلیغ مسیحیت” به دادگاه انقلاب شهرستان البرز واگذار گردید.
همچنین حسین ساکتی طارمسری گفته است : چک های تضمینی بانکی به مبلغ ۱۳۵میلیون تومان و ۱۵ zzzzzzzzzzzzzzمیلیون تومان پول نقد،در مجموع یکصدو پنجاه میلیون تومان  و مدارک شناسایی و پایان خدمت، وی مصادره شده  و هربار که به اداره اطلاعات مراجعه می‌کنم برای باز پس گیری به من می‌گویند هر وقت آدم شدی مدارک و مبالغ را به تو پس خواهیم داد.
وی گفته است  “توسط عوامل اطلاعات در بین مسیحیان، مرا فردی بی هویت معرفی کرده اند و درمیان ایمانداران مورد ترور شخصیتی قرار گرفته ام. ضمنا درپرینت زندان که به من داده اند کدملی مرا نیز به دستور اطلاعات اشتباه تایپ کرده اند تا یک فرد بی هویت باشم.”
آقای ساکتی در پایان تاکید کرد: “نه پولی دارم و نه جایی استخدام می‌شوم. هویتی هم که ندارم. این زندگی من در این مدت پس از آزادی از زندان است.”
حسین ساکتی معروف به استیفان در بند ۷ زندان ندامتگاه مرکزی کرج مکانی همراه بهنام ایرانی، علی معزی و محمدرضا پورشجری نگهداری می‌شد.
 نوکیش مسیحی  در تاریخ ۷ آبان‌ماه سال ۹۳ بدون محاسبه مدت زمان بازداشت و بیش از دوماه دیرتر از موعد مقرر از زندان آزاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر