۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

دليل اينكه ايمانداران معتقدند عيسي مسيح خداوند است و دعا هاي خود را به نام مسيح به حضور پدر میبرند این است که :
ایمان مسیحی امریست عینی و ملموس و برای همین است که ایمانداران با عیسی مسیح ارتباط مستقیم برقرار میکنند چون مطمئن هستند به چه کسی ایمان دارند ... به کسی که کتابهای تاریخی مربوط به زمان او از او سخن گفته اند ... به کسی که یارانش درموردش کتاب نوشته اند وووو به کسی که دشمنانش از او نام برده اند و پیرو او شده اند مانند پولس ! به کسی که تمام کتابهای مقدس از زاده شدنش تا نحوه کشته شدنش را پیشگویی کرده اند .... به کسی که در درستی و پاکی و خاص بودن حتی ادیانهای پس از او به او اعتماد دارند و وقتی چنین شخصی اعتراف میکند من و پدر یک هستم .... وقتی میفرماید بیایید نزد من ای تمامی زحمتکشان و گرانباران که من به شما آسایش خواهم بخشید ... وقتی وعده میدهد هر کجا دو یا سه نفر به نام من جمع شوند من آنجا در میان ایشان حاضرم ... وقتي ميشنود ... ميبخشد ... شفا ميدهد ووو اجابت ميكند smile emoticon من و مای ایماندار به نام او به حضور پدر میرویم .... فیض و محبت خدا با همه عزيزان باشد و بماند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر