۱۳۹۴ تیر ۱۹, جمعه

سه کلید زندگی
یک .افکار خود را عوض کن
*بدون تغییرفکر ، تغییر زندگیت امکان پذر نیست
افسسیان فصل ۴
۲۲ شما باید از آن زندگی ای که در گذشته داشتید دست بکشید و آن آدمی که در پیش بودید از خود دور سازید ، زیرا او فریب شهوات خود را خورده و در راه هلاکت است. ۲۳ دل و ذهن شما باید کاملا نو شود ۲۴ و شخصیت تازه ای را که در نیکی و پاکی حقیقی و به صورت خدا آفریده شده است به خود بپوشانید.
*شکست وپیروزی در فکرت شروع می شود
قرنتیان دوم فصل ۱۰
۳ مسلمأ ما در این دنیا بسر می بریم ، اما جنگی که می کنیم دنیوی و جسمانی نیست. ۴ اسلحۀ جنگ ما سلاحهای معمولی نیستند ، بلکه از طرف خدا قدرت دارند دژها را منهدم سازند. ما هر نوع سفسطه ۵ و هر مانعی که در مقابل معرفت خدا قرار بگیرد از بین می بریم و تمام افکار و خیالات را تحت فرمان مسیح در میآوریم.
*فکرت رابا کلام خدا یکی کن مزامیر فصل ۱
۲ بلکه خوشی او اطاعت از شریعت خداوند است و شب و روز به دستورات او می اندیشد. ۳ او مانند درختی است که در کنار نهر آب کاشته شده باشد، میوه خود را در موسمش می دهد و برگهایش پژمرده نمی گردد و در همه کارهای خود موفّق است.
------------------------------------
دو . زبان خود را عوض کن
*در زبان تو قدرت موت و حیات هست
امثال فصل ۱۸
۲۱ حرف زبانت می تواند حیات تو را حفظ کند یا آن را برباد دهد،بنا بر این نتیجه حرفهای خود را خواهی دید.
*زبانت نشانۀ قلب و افکار تو است
متی فصل ۱۲
۳۴ ای مارها، شما که آدمهای شریری هستید چگونه می توانید سخنان خوب بگوئید؟ زیرا زبان از آنچه دل را پر ساخته است سخن می گوید. ۳۵ مرد نیکو از خزانه نیکوی درون خویش نیکی و مرد بد از خزانه بد درون خود بدی به بار می آورد. ۳۶ بدانید که در روز داوری همه مردم باید حواب هر سخن بیهوده ای که گفته اند بدهند. ۳۷ زیرا بر طبق سخن خود یا تبرئه خواهی شد و یا محکوم.»
*زبانت را با کلام خدا یکی کن
افسسیان فصل ۵
۱۸ مست شراب نشوید ، زیرا شراب شما را به سوی کارهای زشت می کشاند بلکه از روح القدس پر شوید. ۱۹ با استفاده از زبور و تسبیحات و سرود های روحانی با یک دیگر گفتگو کنید و با تمام دل برای خداوند بسرائید و آهنگ بسازید.
--------------------------------------
سه . اعمال خود را عوض کن
*با ایمان عمل کن نه با احساسات
قرنتیان دوم فصل ۵
۷ ( راهنمای ما در زندگی ایمان ماست ، نه آنچه می بینیم .)
*درانجام آنچه درست است خسته نشو مطمئن باش نتیجه خواهی گرفت
غلاطیان فصل ۶
۹ از انجام نیکو کاری خسته نشویم زیرا اگر دست از کار نکشیم در وقت مناسب محصول خود را درو خواهیم کرد.
*اعمالت را با کلام خدا یکی کن
افسسیان فصل ۵
۱۸ مست شراب نشوید ، زیرا شراب شما را به سوی کارهای زشت می کشاند بلکه از روح القدس پر شوید. ۱۹ با استفاده از زبور و تسبیحات و سرود های روحانی با یک دیگر گفتگو کنید و با تمام دل برای خداوند بسرائید و آهنگ بسازید.
🙏💞🌟Amen 🌟💞


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر