۱۳۹۵ تیر ۳, پنجشنبه



خداوند روح این فرزندش٬ آنجلیکا رو به مدت ۲۳ ساعت قبض میکنه٬ او رو میبره تا بهشت و جهنم رو بهش نشون بده تا شهادتی باشه برای واقعی بودن بهشت و جهنم. در جهنم٬ چند فرد مشهور از جمله مایکل جکسون٬ جان لنون٬ و پاپ ژان پل دوم (که قرآن رو بوسید و هیچگاه به پادشاهی خدا موعظه نکرد) رو هم میبینه٬ ولی چیزی که اون رو به شدت متعجب میکنه٬ اینه که آنجلیکا٬ مادربزرگ خودش که از دید همه٬ خیلی هم ایماندار بوده رو در اونجا میبینه! از خداوند عیسی میپرسه: خداوندا! مادربزرگم اینجا چیکار میکنه؟ اون که به تو ایمان داشت!!! خداوند عیسی جواب میده: دخترم٬ مادربزرگت «نمی بخشید». فرزندان من بخشش رو جدی نمیگیرن٬ در حالی که بهشون گفتم: اگر گناهان دیگران را ببخشید٬ پدر آسمانی نیز گناهان شما را میبخشد٬ «اما اگر گناهان دیگران را نبخشید٬ پدر آسمانی نیز گناهان شما را نخواهد بخشید.»
.
آنجلیکا پس از این سفر شروع به موعظه شهادتش کرد و با اعلام قبلی خداوند٬ خیلیها مسخره اش کردند و اون رو شخصی دروغین خوندند.
.
خداوند برای اینکه ثابت کنه آنجلیکا از طرف اون بوده٬ ۲ بار دیگه (جمعا ۳ بار) روح آنجلیکا رو قبض میکنه و هر ۲ بار با پیغامهای سازنده٬ مردم رو -مخصوصا ایمانداران رو- گوشزد میکنه.
.
روح کلام آنجلیکا با آنچه در «کتاب مقدس» هست همخوانی داره.
.
خداوندا٬ تمنا اینکه روح بخشش رو به همه فرزندانت عطا کنی. در نام قدوس عیسی مسیح خداوند. آمین. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر