۱۳۹۵ خرداد ۳۰, یکشنبه



متاسفانه در ایران وبه خصوص افغانستان هیچ امنیتی برای زنها وجود
ندارد .پس نباید دولتها اقدام به حفظ امنیت زنهاداشته باشد.


من یک زن هستم یک مادر و یک زن افغان!!
امروز برای خرید از خانه بیرون شدم تا به مقصد مشروع خویش برسم دقیقا هفت موتر جلو پایم نگه داشت...
آخری گفت فرق نمیکنه اگر متاهل هم باشی میتوانی مرا سیر کنی...
نانوا خمیر میزد ولی نمیدانم چرا به من زل زد..
موقع پرتاب نان دستش را به دستم میساید...
از خیابان که رد میشوم موترسکلیت سوار به سويم میاید و میگویید اخ قربانت شوم چی پاهایی.
امشب بعد از تمام شدن کارهای خانه بخاطر دوری از تنهایی به دنیای مجازی فیسبوک رو آوردم باز کردم دیدم
حدود بیست پیام که همه از بی حیایی و حرفهای جانم عزیزم نفسم و امسال آن پیام داده بودند که اصلا من آنها را و آنها مرا نمیشناسند.
خوب طبق معمول جواب نمیدهم.
ولی متاسفانه چند تا دیگه پیام میاید
چرا جواب نمیدی چرا مغرور هستی
چندتا هم که با ادبتر هستن برای من متن ادبی ارسال میکنن و از زیبایی من حرف میزنند
بلی اینجا افغانستان یعنی غیرتستان است.
اینجا سرزمین اسلام مهد سنتی است.
اینجا سرزمین حضرت محمدیان است.
اینجا قوانین اسلامی جاری است است.
اینجا بیماران جنسی تخم ریزی کرده اند.
نه دین ، نه مذهب نه قانون و نه عرف.
ازتو محافظت نمیکنند...
اینجا مردها میتوانند چهار زن عقدی اختیار کنند!
موهایم مرا به جهنم میبرند
وعطر تنم مردان را از ورود به بهشت
باز میدارد...
هیچ دادگاهی رای مرا نمیپذیرد و شکایت مرا درج نمیکنند حتی ماموران محافظتی و قانونی توقع دارند با آنها چه معامله کنم تا شکایتم را درج کنند.
اگر مرد مرا طلاق دهد
با غیرت نامیده می‌شود
واگر من طلاق بخواهم میگویند خلاف دین اسلام است و سنگسار باید شوی...
برای ازدواج دخترم به اجازه من نیازی نیست،
اما اجازه پدرش الزامیست...
هردو کار میکنیم
مرد بعد از کار به خانه میاید تا استراحت کند،
زن بعد از کار به خانه میاید تا کار کند و مراتب راحتی خانواده را فراهم سازد
مردها حق دارند نگاهم کنند،
اما اگر اتفاقی نگاهم به مردی بیفتد...
هرزه وکثیف خوانده میشوم...
من یک زنم با همه محدودیت‌ها وناملایمات وباز هم یک زنم...
اشتباه در آفرینش من است؟؟
یا مکانی که در آنجا بزرگ شدم؟؟
جسم من، تن من ، وجود من از نسل انسان است
ای انسان تو هم نکن با من چنین ناروا
من یک انسان ویک زن هستم نه یک حیوان
من مادر تو ام خواهر تو ام همسر تو ام من دختر تو ام..... ای مرد تو هم بخود بیا نگذار با مادرت با خواهرت با همسرت و با دخترت چنین برخورد شود!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر