۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

تشنگی و چشمه حیات

همه ما اوقاتی داشته ایم که از نظر روحانی سخت تشنه بوده ایم ؛ روح ما احساس تشنگی می کند ؛ بارها وبارها این برای من اتفاق افتاده
من یقین دارم که آن لحظه بهترین زمان است که دعا کنیم و خلوت کنیم ؛ چون تمام وجودمون درعطش آکنده است وتماما او
( مسـیــح ) را صدا می زند ؛ و اوست که آب حیات را فراهم می کند و ما را غنی می سازد

گاهی خواندن کلام ؛ سرودهای پرستشی ؛  خواندن کتابهای الاهیاتی ؛صحبت کردن با دوست ایماندار؛شنیدن موعظه؛ .... و کارعجیب روح القدس
بله  ای خداوند...فقط خداوند است که آب حیات را به فراوانی به ما عطا می کند
و ما هر چه بیشتر درخداوند سلوک کنیم در روح القدس غنی تر میشویم

کتاب مقدس در رابطه با تشنگی و آب حیات آیات زیادی اشاره کرده که این نمونه هایی ازآیات است

جان من تشنه خداست، تشنه خدای زنده! مزمور42؛2

یوحنا 7؛37و38
عیسی ایستاد و به بانگ بلند ندا درداد: «هر‌که تشنه است، نزد من آید و بنوشد.۳۸هر‌که به من ایمان آوَرَد، همانگونه که کتاب می‌گوید، از بطن او نهرهای آب زنده روان خواهد شد.»
 خداوند را شکر می کنم که این دعوت همیشه وجود دارد؛ آن چشمه تازه ؛تمیز؛دلچسب و زیباااا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر