۱۳۹۵ مرداد ۱۵, جمعه

                                      شهادت ایمانی سهیلا رضوی                              
               
                                      جلال باد نام خداوند عیسی مسیح که تمام بخشش ها ومحبت ها ازاوست
                                     ودرهمه حال نام مقدس اودلگرمی تمام بشراست.من سهیلا رضوی متولد
                                    ایران هستم درخانواده مسلمان ومذهبی بدنیا امدم ودراین اعتقاد وباورها بودم
                                   که خدا درزندگی من وجود دارد ولی هیچگاه اورا درقلب خود احساس نمی کنم
                                        وهمیشه احساس می کردم فاصله ای بین من وخدا وجود دارد همیشه غرق
                                  درمشکلات خودم بودم وهروقت که باتمام وجودم اورا صدا می زدم هیچگاه از
                                  اوهیچ جوابی نمی شنیدم .همیشه با یاس ونا امیدی دروجودم موج می زد .
                                    وهمیشه خودم راگناهکار می دانستم وهمیشه به خودم می گفتم خدا هیچ وقت
                               جواب مرا نمی دهد .وقتیکه غرق در ناامیدی ویاس بودم خداوند را درخواب
                             ملاقات کردم او مراازتمامی رنجها ومشکلاتم رهایی داد ومرا بلند کرد ونجات
                 داد وقتی که درخواب اوراملاقات کردم نمی دانستم که اوکیست ولی اومرا نجات داد وقتیکه به کلیسا های                     خانگی درایران  میرفتم دعا می کردم وانجیل می خواندم وحتی حضور روح القدس را درزندگیم به وضع دیدم گرمای اورادرزندگیم احساس کردم ودیدم که خداوند عیسی مسیح نورعالم است اوست که وقتی ما قلب وزندگیمان
را تقدیم اوکنیم وهرچه گناه کرده باشیم ازوجود ما پاک می کنه وازجلال وشکوه خودش به ما هدیه می کند .من خدای واقعی وحقیقی را دیدم وبوسیله اوتمامی تاریکی وترس وغم ها را اززندگیم بیرون کردم تمامی راههایی که به تاریکی وبن بست منتهی می شد را بوسیله عیسی مسیح بستم واو راه نجات ورستگاری رابه من نشان داد اوستاره داودی بود که درزندگیم نور داد وراه  درستی ونور رانشانم دادعیسی مسیح راه وطریق زندگیم قراردادم    وبوسیله او زندگی جاویدان رابدست اوردم وترس ازمرگ ودیاری که دران ترس ووحشت است راندارم وهمیشه حضور عیسی مسیح
رادرزندگیم شکر می کنم .شکروسپاس بر جلال عیسی مسیح .امین 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر